• PL
  • ENG
  • O FIRMIE
  • O NAS
  • KLIENCI
  • KONTAKT
  • BLOG
  • PUBLIKACJE

PUBLIKACJE

Marketing kultury i jego specyfika, Marketing i Rynek, nr 10/2003, październik 2003.

Skuteczność psychologii i socjologii rynkowej w marketingu kultury, Marketing i Rynek, nr 1/2004, styczeń 2004.

Czy konsument myśli racjonalnie? Marketing i Rynek, 3/2006, 20-24.

Miłość i bliskie związki w okresie późnej dorosłości W: Brzezińska, A., Ober-Łopatka, K. (red.). Szanse rozwoju w okresie późnej dorosłości. Poznań: Wydawnictwo Fundacji Humaniora, 2007.

Czy czarnoskóry aktor może zaszkodzić reklamie? Brief, luty 2009.

Konflikt pokoleń, maj 2013.

O pieniądzach w życiu najstarszych osób, audycja Orzeł i Reszka Radio PIN, 17 czerwca 2013.

Dodaj swoją opinię
Napisz do nas
DLA FIRM | DLA CIEBIE | MAPA SERWISU | KODEKS ETYCZNY | NASI PARTNERZY

© Copyrights: House of Knowledge 2021 , Wykonanie: Projektowanie stron Toruń